2010.10.28.
22:43

Írta: Sipos Márton

Mucsi Zoltán a Youtube sztárja

Pár hónapja valaki linkajánlót küldött nekem a nyugoggyálle.hu weboldalról. Az oldalt Mucsi Zoltán reklámozza fanyar humorával, én pedig röhögök rajta valahányszor megnézem a videóit. Évekkel ezelőtt volt szerencsém őt élőben is látni közvetlen közelről, amikor a veszprémi Latinovits Zoltán Játékszínben a Nézőművészeti Főiskola című előadásban játszott. Ez az ember a való életben is tényleg ennyire őrült figura, de éppen ezért szeretjük a humorát.

Mivel ez a darab eléggé interaktív volt, a nézőket is bevonták a játékba. Így történt ez az előttem ülő iskolatársammal, akit kihívott, egy székre ültetett és ordítozott vele, hogy nem jól tapsol. Természetesen ez teljesen humoros volt, és ő is jól szórakozott rajta. Szegény Ildi, majdnem leesett a székről, úgy nevetett rajta. Szerintem a mai napig nem felejtette el ezt az esetet.

Itt egy videó részlet az említett előadásról:

Ma eszembe jutott ez a történet és rákerestem a Youtubeon. Többek között rátaláltam arra a videóra is, amelyet nekem küldtek hónapokkal ezelőtt a már említett weboldallal kapcsolatban. Ma is jót derűltem rajta. Ideges vagy?? Akkor ettől garantáltan lenyugszol:

Találtam itt még egy gyönygyszemet Mucsiról. Ezen is jót derültem.

Remélem, jól szórakoztál. Látogass meg máskor is!

Szólj hozzá!

Címkék: humor mucsi zoltán

A bejegyzés trackback címe:

https://siposmarton.blog.hu/api/trackback/id/tr942614777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása